Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΕΛΑΙΩΝΑΣ

Διαβάζω πολλα τελευταία για τον Ελαιώνα και χαίρομαι πολύ που διακρίνω μια τέτοια κινητοποίηση. Ωραία και τα φεστιβάλ (η “Κοινωνία των πολιτων” είχε πολλά χρόνια να φανεί στο Δήμο μας), καλά και τα 4 εκ. Ευρώ που δώσαμε. Μου άρεσε πολύ η ιδέα να αγοραστεί αυτό το κομμάτι από το Δήμο. Μπορεί να αξιοποιηθεί ποικιλοτρόπως. Αλλά όχι να μείνει έτσι. Η ιδέα του ελεύθερου υπόγειου πάρκινγκ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Άλλωστε, και με γυμνό μάτι, κι από εμένα τον άσχετο, φαίνεται το πόσο ιδανικό είναι το σημείο. Βρίσκεται σε κεντρικό σημείο, καλύπτει μεγάλη επιφάνεια και η στάθμη που βρίσκεται είναι χαμηλή. Όμως, το υπόγειο πάρκινγκ δεν αρκεί. Πρέπει από πάνω να διαμορφωθεί ένα πάρκο. Αλλά να διαμορφωθεί σωστά. Όχι να πετάξουμε πέντε δέντρα και να φύγουμε. Θα ξεριζωθούν τόσες ελιές και περιμένω τη θέση τους να πάρουν άλλα δέντρα. Και εμένα θα με πονέσει να δω να ξεριζώνονται τόσα δέντρα. Θα μετριαστεί όμως πολύ αυτό μου το συναίσθημα αν δω ότι φυτεύονται άλλα στη θέση τους και ο χώρος αναβαθμιστεί ουσιαστικά. Μια καλή ιδέα, είναι για τα δέντρα που θα ξεριζωθούν να οργανωθεί και μια εθελοντική δεντροφύτευση, όπου για κάθε δέτρο που ξεριζώνεται να φυτεύεται κι ένα καινούριο. Έτσι, και τα νέα δέντρα του πάρκου θα έχουμε και τα νέα δέντρα που φυτέψαμε αλλά και το πάρκινγκ που τόσο έχουμε αναγκη στο κέντρο.

7 σχόλια:

  1. Ωραια ως συνδιασμος βγειτε να πειτε οτι θα ξεριζωσετε τα δεντρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ζωη ηταν πρασινο δεν αφηνατε τους ιδιωτες να το χτησουν και τωρα θα το χτησετε εσεις ωραιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το "ελεύθερο υπόγειο πάρκινγκ" πώς προέκυψε?
    είναι προεκλογική εξαγγελία ότι η στάθμευση θα είναι δωρεάν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν, πήρα ένα e-mail από κάποιο μέλος της Οικολογικής Κίνησης Μεραμβέλλου. Οφείλω να ομολογήσω πως ως άλλη άποψη είναι πολύ καλή.
    Ίσως και πολύ καλύτερη από τη δική μου.
    Την πρόταση θα την ανεβάσω σύντομα και στο μπλογκ. Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω 3 πράγμαγματα:
    1. Δεν απαντάω σε ανώνυμους, όχι γιατί είμαι υπεράνω αλλά γιατί δε μπορώ να εκτίθεμαι μονομερώς.
    2. Το μπλογκ δεν είναι μόνο προεκλογικό και εκφράζω δικές μου καθαρά απόψεις και θέσεις. Τπο μπλογκ Θα υπάρχει και στις 8 Νοεμβρίου κανονικά
    3. Αυτό είναι και το ενδιαφέρον αυτού του μπλογκ. Εγώ δίνω μια ιδέα δική μου αρχική. Οποιοσδήποτε μπορεί να συμφωνήσει ή να διαφωνήσει. Το συζητάμε και βρίσκουμε καλύτερες. Θα ήθελα να λειτουργήσει ως πλατφόρμα ανταλλαγής ιδεών, είτε εκλεγώ, είτε όχι.
    Γιάννης Μανδελένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΙΤΕ ΤΟ:
    http://www.ecocrete.gr/index.php?option=content&task=view&id=6590&Itemid=88

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί δεν λες του Κουνενάκη να το κάνει έτσι;
    Θα υποστηρίξεις την πρόταση αυτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι θα την υποστηρίξω εφόσον είναι η καλύτερη ιδέα που είδα μέχρι τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή