Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΡΟΝΟΥ

Τι ακούμε ποιο συχνά τελευταία; Μα φυσικά ότι δεν υπάρχουν μετρητά. Έτσι κάποιος που έρχεται σε μένα για νομικές συμβουλές, μπορεί να μην έχει να πληρώσει. Ταυτόχρονα, εγώ, μπορεί να θέλω να βάψω το γραφείο μου. Αφού όμως ο πελάτης μου δεν έχει να με πληρώσει, εγώ που θα βρώ να πληρώσω το βαφέα; Κι έτσι, πάμε σε ένα μεγάλο φαύλο κύκλο.
Φανταστείτε το τώρα διαφορετικά. Εγώ, παρέχω νομικές συμβουλές στον πελάτη μου για 2 ώρες. Ο πελάτης μου δεν έχει χρήματα. Αντί, λοιπόν, εγώ να πληρωθώ, τις 2 αυτές ώρες μου τις εξαργυρώνει ο βαφέας, που βάφει το γραφείο μου. Ο βαφέας με τη σειρά του, εξυπηρετείται από ένα γιατρό για δύο ώρες. Ο γιατρός με τη σειρά του... και πάει λέγοντας. Έτσι, έχουμε Δημότες που αλληλοεξυπηρετούνται, και υπερβαίνουμε και το σκόπελο της έλλειψης χρημάτων.
Ουτοπικό; Καλώς ήρθατε λοιπόν, στον κόσμο της τράπεζας χρόνου. Για πρώτη φορά λειτούργησε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι αρκετά απλή στο στήσιμο της (Ένα excel αρκει) και όποιος θέλει καταθέτει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου